Ocena wątku:
  • 16 głosów - średnia: 3.19
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin Serwera Discord
#1
Art 1. Postanowienia Ogólne
1.1 Nieprzestrzeganie poniższego regulaminu wiąże się z otrzymaniem kary.
1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
1.3 Administracja ma pełne prawa do zmieniania treści regulaminu bez wcześniejszego
powiadomienia użytkowników o zmianie.
1.4 Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 28 grudnia 2019 roku.
1.5 PL WRTTeam Administracja nie ponosi odpowiedzialności za rozmowy na priv
1.6 Zakaz reklamowania czegokolwiek nie związanego z adresami z puli *wrt24.pl gdzie * to początek adresu subdomena.


Art 2. Zasady kanałów tekstowych
2.1 Zakazane jest spamowanie i floodowanie.
2.2 Zabrania się pisania wielkimi literami. (CapsLock)
2.3 Zakaz używania wulgaryzmów na kanałach tekstowych a także głosowych.
2.4 Zakazane jest prowokowanie kłótni, dyskusji które mają negatywny wpływ na serwer.
2.5 Zakaz wykorzystywania, oszukiwania i szantażowania innych użytkowników.
2.6 Zabroniony jest wszelkiego rodzaju trolling oraz inne formy zachowań anty społecznych, które
służą za przynętę do prowokowania (§2.4) różnych użytkowników.
2.7 Zakaz obrażania graczy, administracji i serwera oraz działania na ich szkody.
2.8 Reklamowanie jakichkolwiek serwerów zewnętrznych: gier, stron www, serwerów discord itp. bez
pisemnej zgody właścicieli organizacji wrt24.pl lub PL WRTTeam jest karalne.
2.9 Zakaz wykorzystywania możliwych błędów na serwerze. Należy je natychmiast bezzwłocznie
zgłosić administracji z zachowaniem poufności wobec osób trzecich.
2.10 Zakazane jest poruszanie tematów wulgarnych/erotycznych(§4.1)/religijnych/rasistowskich itp.
2.11 Podszywanie się pod graczy będzie karane kickiem, następnie banem. Podszywanie się pod
administrację będzie skutkowało natychmiastowym banem.
2.12 Komend można używać tylko na kanale do tego stworzonym.
2.13 Zakaz pisania na rzeczy niezgodnych z tematyką kanału.
2.14 Zabronione jest wysyłanie linków lub plików zawierających jakiekolwiek treści
wulgarne/rasistowskie/pornograficzne(§4.1)/religijne itp. oraz plików szkodliwych (wirusy).
2.15 Awatar oraz nie może zawierać treści obraźliwych/rasistowskich/wulgarnych itp.
2.16 Karą za złe używanie emotikon jest ostrzeżenie a następnie ban czasowy.
2.17 Przeszkadzanie administracji jest surowo karane.
* wyjątek odpowiedni  erotyczny czat.

Art 3. Zasady kanałów głosowych
3.1 Wszystkie zasady kanałów tekstowych obowiązują także w głosowych.
3.2 Zakaz krzyczenia i mocnego podnoszenia głosu.
3.3 Zakazane jest puszczanie do mikrofonu muzyki itp.
3.4 Zabrania się puszczania różnych bliżej nieokreślonych dźwięków, przesterów itp.

Art 4. Kanały Erotyczne.
4.1 Kanał Czatu mogą używać wyjątki osób realnych zweryfikowanych przez administracje
4.2 Użytkownik powinien mieć więcej niż 21 lat prawo UE na terenie PL 18 lat.
4.3 na czacie możemy zamieszczać swoje nagie Zdjęcia lub z internetu.
4.4 Na czacie są Zdjęcia różnych osób chronione są prawami autorskimi zakazuje się kopiowania czego kolwiek z serwera.
4.5 Wszelkie sprawy nie jasności proszę zgłaszać do administracji.

Art 5. Rekrutacja.
5.1 Kandydat starający się o jaką kolwiek rangę winien posiadać konto na forum wrt24.pl.
5.2 Każdy Moderator,Junior admin,admin i wyżej ma obowiązek reklamować serwer i forum.
5.3 Starający się o range powinien być aktywny na forum jak i na serwerze.
5.4 Podanie wypełnione inaczej niż we wzorze będzie odrzucane.
5.5 Podanie nie całkiem wypełnione będzie jak  W/w przypadku odrzucone. 
5.6 Odrzucono twoje podanie nie martw się możesz spróbować sił za 1-2 tygodnie jak będziesz spełniał wymagania.
6.7 Jeżeli nie spełniasz W/w wymogów nawet nie trać swojego jak i naszego cennego czasu.
6.8 Na odpowiedz mamy do 48 godzin* , naciskanie na administracje nie przyspieszy niczego poza tym że wyrobisz sobie  opinie.

Art 7. Kanał Pokaż Się
7.1 Kanał służy do wstawiania własnego Zdjęcia nie obrazków z internetu.
7.2 Wstawiając swoje foto oznaczamy osobę nominowaną.
7.3 zakazuje się obrażanie osób wstawiających Zdjęcia (2.5 - 2.7).

Art 8. Rejestracja
8.1 Każda nowa osoba (everyone) bez rang musi zostać zarejestrowana.
8.2 Mogą to wykonać wyłącznie rangi równe lub wyższe niż Moderator
8.3 Administracja serwera ma prawo jak i obowiązek zapytać o takie dane jak: płeć,wiek,województwo.
8.4 Osoba rejestrowana ma prawo poprosić o rangi dodatkowe  z przedziału [4Fun],[Pro Game] - Gry.
8.5 Jeżeli osoba nie poda takich danych jak W/w pkt 8.3 administracja ma prawo osobę upomnieć.
8.6 Jeżeli osoba rejestrowana jest wulgarna podczas rejestracji administrator ma prawo zbanować z powodem "zachowanie nie odpowiednie podczas rejestracji". 

Art 9. Administracja Serwera.
9.1 Administracja to każda osoba posiadająca rangę moderator,junior admin,elite admin,vice Head amin,head admin,vroot,root
9.2 Obowiązkiem każdej osoby w administracji jest przestrzeganie każdego regulaminu.
9.3 Osoba w administracji jest bardziej sprawdzana pod kontem kultury osobistej niż zwykły użytkownik.
9.4 Administracja każda ranga ma obowiązek rejestrować nowe osoby według pkt (8.3 - 8.4).
9.5 Administracja ma obowiązki też promować serwer jak i forum zapraszać nowe osoby itp
9.6 Obowiązkiem każdej osoby z administracji jest być obecnym na co tygodniowym zebraniu (zwykle Sobota godz 18:30)*
9.7 Nieobecności należy wcześniej zgłosić nie zgłoszone jest traktowane jako olanie sprawy.  według taryfy osoba dostaje ostrzeżenie poziom 1 
9.8 Ostrzeżenia jest ich trzy poziomy 1,2,3 za tym ostatnim osoba jest ukarana degradacją 1 stopień i się kasują.
9.9 Każda osoba ukarana taką karą jest wpisywana do baz danych wiec zdjęcie kary spowoduje nałożeniem ostrzeżenia poziomu drugiego.
9.10 Osoba z nałożoną karą w postaci ostrzeżenia nie ma prawa sobie sama jego zdjąć jeśli to poczyni zostanie zdegradowana o jeden stopień.

Art 10. Radio
10.1 Kanały radiowe służą do słuchania tylko i wyłącznie radia.
10.2 Pozdrowienia (jeśli są włączone)* wysyłamy bez wulgaryzmów i troli itp.
10.3 Jest możliwość słuchania radia z poziomu serwera discord,forum,strony radia
10.4 Nie wiesz jak słuchać wpisz na serwerze +radio , +pozdrowienia 

Art 11. Abuse - Naruszenia,Skargi,Pochwały
11.1 Naruszenia zgłaszamy w dziale skargi
11.2 Skargi piszemy też w tym samym dziale ale według wzoru.
11.3 Pochwały piszemy w dziale pochwały.


zastrzegam sobie do prawo edycji całego lub części W/w regulaminu. Art 1 § 3
aktualizacja z dnia 10.05.2020
wrtteam.pl
#2
aktualizacja regulaminu 10.05.2020.
wrtteam.pl


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

  • PL WRTTeam Group


  • Powered by MyBB